Mijn praktijk in tijden van Corona

 

Lieve mensen,

 

wat zijn de regelingen tot en met de Paasvakantie? 

 

* alle face to face therapie sessies worden verplaatst tot na de Paasvakantie.  

* Online zijn er wél mogelijkheden: per mail, chat of skype, wat je verkiest. 

* Ook wandelsessies kunnen. (Als je te voet of per fiets in de buurt kan geraken)

* Alle groepsactiviteiten zijn stopgezet tot nader bericht.

* Ik probeer extra blogs te plaatsen.

* Voor alle vragen, ben ik altijd telefonisch (0489-55.41.32) of per mail (karin@senkaflex.be) te bereiken.

* Ik wens jullie een gezonde tijd toe.  Liefs, Karin

Heb je een verlies geleden?

Mis je de kracht om de dag door te komen?  Wil iedereen dat je 'verder' gaat maar je weet niet hoe? 

Voelt je leven aan als chaos, vermoeidheid of ontreddering? 

Dan kan ik je leren om te gaan met deze ervaring. Terug wat perspectief scheppen; kijken wat mogelijk is.

Je kan bij mij op verhaal komen, ventileren en leren begrijpen wat je overkomt. 

Ik luister naar je persoonlijk relaas en geef je handvatten om je veerkracht te vergroten.

Niemand maakt graag deze reis van verlies. Dan is het soms handig dat iemand met je meedenkt, je steunt en je begrijpt.  

We nemen er de tijd voor en doen het samen. 


Wat zeggen klanten over de begeleiding?

EV (Beveren): "Ik zag het na de dood van mijn man niet meer zitten. Mijn huisarts stuurde me dan naar Karin. Zij heeft me doen inzien dat het normaal is wat ik voel en denk. Ik kon er over alles praten. Dat deed deugd..."

JS (Berchem): " Ik had nog nooit gehoord van Brainspotting. Maar ik kreeg al jaren het beeld rond de dood van mijn zoon niet verwerkt. Nu gaat dat beter. Het verdriet blijft maar ik ben er precies wat rustiger in geworden. "

AV (Hamme): " Eenzaam voelde ik me. Onbegrepen en alleen. Karin luisterde en gaf me oefeningen. Ik had echt het gevoel dat ik iets aanpakte. Ik ben nog steeds alleen maar het overweldigt me niet meer zo. "

JK (Beveren): " Een aanrader; een warme persoonlijkheid."

schrijven na verlies

Weet je dat schrijven een krachtig hulpmiddel is bij het omgaan met verdriet? Schrijven helpt je om van een afstand naar je situatie te kijken en steunt je doordat de oefeningen inzicht en houvast bieden. Schrijven heelt je bovendien door een nieuwe balans in je leven te brengen. De schrijfgroep biedt een veilige plek voor je verlies en staat open voor iedereen die iemand of iets heeft verloren, hoe kort of lang geleden ook. De sfeer is warm en veilig. Er is ruimte voor je verhaal. Je schrijft aan de hand van eenvoudige oefeningen maar hebt geen ervaring of talent nodig. Wij komen elke eerste woensdagnamiddag van de maand samen in Rupelmonde. Inschrijven of info: karin@senkaflex.be